lørdag den 30. juni 2007

Uge 8

Det er ikke blevet til meget med 23 ting. Jeg forsøger at få indhentet lidt efter lidt. Idag har jeg oprettet en konto på Technorati. Jeg har dog ikke registreret min blog. Jeg kan godt se, at Technorati indeholder nogle gode muligheder. Hvis man var aktiv blogger, ville det være interessant at se, hvem der linker til ens blog. Det er også en smart funktion, at man kan bogmærke og følge med i favoritblogs. Jeg modtager mine biblioteksblog i min mail, så p.t. benytter jeg ikke denne funktion.
Jeg har også lige oprettet en konto hos del.icio.us. Jeg har ikke planer om at lægge mine foretrukne ud på nettet, men det har været meget interessant at se, hvad andre har som foretrukne. Jeg lavede en søgning på borger.dk og fandt en som havde lavede gode links om borger.dk og digital forvaltning. Linkene tyder på, at der er tale om en bibliotekarkollega et sted i landet. Jeg har fluks tilføjet denne person, til mit netværk. Jeg kan se af linkene, at de er meget aktuelle og det er således meget nemt for mig at blive opdateret

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.